Žanrovski vorteks činjenica je kojom se močvarno ponosimo. Ponovno ćemo vam omogućiti redefiniranje žanrova i ples s one strane onoga što poimamo kao normalno. Taman kad pomislite kako drugačija glazba nema svoje stalno uporište unutar klupskog formata i kako vam baš nedostaje buke i kaosa. Ne brinite! Glazbena hereza živo i strpljivo čeka mogućnost diseminacije jer nam se čini kako je upravo to vašim životima prijeko potrebno. Ove jeseni razmišljamo o krahu industrije i soundtracku njena kolapsa. Destrukcija nikad nije bivala privlačnijom jer s nama su:
PHARMAKON (SAD)
Pharmakon je zvučno kopile njujorške interdisciplinarne umjetnice Margaret Chardiet. Odgojila ju je punk scena prepuna heretika i kojekakvih umjetnika koji to nisu. Kulturni otpad grada u kojem odrasta nagoni ju da umjesto visoka obrazovanja odabere nesiguran put glazbenice. U takvom okruženju nastaje Pharmakon sada već davne 2006. u dobi kada autorica ima samo 16 godina.
Projekt polako postaje entitet kroz evoluirajući proces u pravom protejskom obliku, razvijajući usporedno (ili više unutar) Margaretino osobno iskustvo i autodidaktičku filozofiju. Njezin je rad u cjelini prisilno samoposjedovanje, slavljenje divljine kojim performativno napušta društvo koje nikada nije prihvatilo ništa što nije moglo eksploatirati. Chardiet koristi elektroničku sintezu kao alat za fiziološki i intra-prostorni prijenos ovog visceralnog kraha u tijela svoje publike. Njena glazba je feralnost obavijena društvenom zarazom koja diktira sasvim novi bioritam.
Tijekom karijere, nastupala je i s raznim uradi sam punk bendovima, a u filmskom panteonu ostaje poznata kao kompozitorica filmske glazbe za indie hitove "Transfiguration" i "Sound of metal". Upravo je ovaj potonji klasik ostao zapamćen među publikom koja se susrela s katkad teškim životom glazbenika u kombiju.
Poput heroine i ona sama bira život na cesti, nastupajući u klubu koji postaje pritom začudna industrial konfiguracija kakvu i ona sama priželjkuje. Njene ploče "Abandon", "Bestial Burden" su sada već klasici buke i power electronics podzemlja. Tome u prilog ide i stalno mjesto na sjajnom nezavisnom Sacred Bones Recordsu. Nastupala je na najvećim festivalima poput Primavera Festival (ES), Roskilde Festival (DK), Roadburn Festival (NL) i Elevate Festival (AT). Iako sve je to ništavno spram turneje s SWANS-ima. Decibeli će se kao i tada stapati s ušima onih koji dopuste da ih se preodgoji u bučnom smjeru.
KOLLAPS (Australija)
Zamislite pustopoljinu apokalipse, tzv. Anarchy road na kojem kreće put antijunaka Maxa Rockatanskya. Dok sjeda u svoj nabrijani V8, pali radio s kojega buči Kollaps, australski bend koji jednako grebe po raznim sirovinama koliko i nagovješćuje industrijski kraj.
Širok izbor metala korišten je u njihovu stvaralaštvu. Dakle, to bi uključilo: metalne rešetke, zahrđalu dizalicu, cementne cilindre, sirove terenske snimke, udaranje čekićem po raznim oronulim predmetima, slomljena pojačala, sjebani reverb, razne sintisajzere i zloglasne metalne ovojnice sakrivene u razno raznim napravama. Njihov je put time bio definiran. Ubrzo, Kollaps postaje samostalna samokonstruirana umjetnost koja unutar podzemlja gaji ikoničan status radi čudnih glazbenih izdanja i dugih turneja po Europi, Australiji i Novom Zelandu.
Od svega toga izdvajamo album "Until The Day I Die", LP izdan za bukom obavijen Cold Spring Records (Merzbow, Coil, Laibach). Ova je ploča nemilosrdan napad na osjetila kojim se nastavlja istraga idiosinkratična pristupa benda u stvaranju zvuka. Sam album ispričan je sveobuhvatnim temama osude i iskupljenja unutar kojih se nasilje, romantizam, seksualnost i ovisnost stapaju kroz oštrinu onoga što nadamo se možemo zvati post-industrialom. Za samu lirsku konceptualizaciju, bend se služi stilskim rezanjem još jednog otpadnika William S. Burroughsa. Krajnje uvrnuto, no samim time i krajnje zanimljivo.
LANA DEL RABIES (SAD)
Ali to nije sve naši dragi istraživači nepoznatog. Trojstvo ove večeri će biti zaokruženo s još jednom podzemnom silom mračne elektronike koja kako i sami pretpostavljate plovi samim rubom scene koja ju ne prihvaća olako.
Lana Del Rabies (L.D.R.) projekt je umjetnice Sam Ane iz Phoenixa. Spajajući industrial, gothic noise i metal s eksperimentalnim elementima, L.D.R. istražuje ezoteričnu brutalnost onoga što znači biti čovjekom u svijetu opterećenom prijetnjom apokalipse. Poznata je po svojim intenzivnim i zadivljujućim nastupima uživo koji publiku drže u katarzi.
Njezina prva dva albuma, "In The End I Am A Beast" i "Shadow World", koje izdaje Deathbomb Arc iz Los Angelesa, prikazuju futuristički goth zvuk obraćajući se rastućem košmaru američkog društva oštrim, spektralnim glasom.
Njezin treći album, "Strega beata," izdan za Gilgongo Records, zaradio je razne pohvale struke idući od The Quietus, pa do Metal Hammera ili DJ Maga itd. Često je opisuju kao konstruktivno destruktivnu, s iznenađujućim melodičnim i melankoličnim trenucima koji izviru iz buke i tjeskobe. Hvaljena od strane kritičara zbog njezine jedinstvene mješavine tiho jezovite i divlje maksimalističke glazbe, zvučno putovanje Lane Del Rabies moćno je prekrasno i mračno transcendentalno iskustvo.
Poznata je i po svojim vrlo nabrijanim i zanimljivim multimedijskim nastupima, a u proteklih je 7 godina obišla Sjevernu Ameriku i EU nastupajući sa silama poput 3 Teeth te Author and Punisher.
▬▬▬
Upad u pretprodaji: 13 €
Upad na dan događanja: 18 €
promo guy // 21/10/2024