Zatim diskusija Otpor u slikama: vizualna artikulacija borbe za javni gradski prostor govori o reprezentativnom slučaju Cvjetni trg te kako se slikama iskazuje pravo na grad i borba protiv devastacije istoga. Jedina izložba festivala vezana je baš za tu temu. Panel Solidarnost isključenih bi trebao biti dijalog seljaka, studenata i svih koji jedino zajedno mogu ući u medijski prostor i kontrirati otimanju prava. Moderira Tin Gazivoda, ravnatelj Centra za ljudska prava.
Znajte da su ulaznice besplatne za sva događanja, ali treba uzeti karte i doći ranije u slučajevima pomame.
Od filmova imamo gostovanje filipinskog Lava Diaza i njegovog novog filma Leptiri nemaju sjećanja. Ispodprosječno kratak film redatelja ekstremno dugih filmova je već i zato interesantan. I na Filipinima (gle čudo) kontradiktorna priroda napretka dovodi do ekološke katastrofe u trenutku zatvaranja rudnika jedne multinacionalne kompanije, o čemu je zavisilo gospodarstvo čitavog otoka. Povratnica iz Kanade istražuje šta se događalo dok je nije bilo doma.
leptiri nemaju sjećanja, WALANG ALAALA ANG MGA PARU-PARO, Lav Diaz, Fil, 2009
Jedna od najvećih nada festivala je Bijeli materijal redateljice Claire Denis, s izvrsnom glumom protagonistice Huppertove. Radi se o bijelim kolonistima, vlasnicima plantaže kave u afričkoj zemlji zahvaćenoj stalnim nemirima, i njihovu borbu prvo da zadrže pravo nad tom zemljom, što se u nikada gotovoj revoluciji pretvara u borbu živu glavu. Film otvara HRFF7 u ponedjeljak u 20 sati.
white material, 2009, claire denis, Fra, gl. ul: Isabelle Huppert!!
zec na berlinski, Królik po berlinsku, Mauerhasen 2009, Bartosz Konopka, Pol/Njem
Zec na berlinski Bartosza Konopke nominiran je za Oskara kao kratki dokumentarni, u kojem se pomoću zečeva koji žive između berlinskih zidova objašnjava zabrana slobode kretanja. Za kako je to moguće pogledajte službenu prikolicu!
zec na berlinski, Królik po berlinsku, rabbit a la berlin 2009, Bartosz Konopka, Pol/Njem
Žalba kao prvi dokumentari i uopće film Zhao Lianga, je uglavnom kineski film o bezbroju Kineza koji se žale na povrede ljudskih prava, zbog čega praktički moraju doseljavati na mjesta suđenja, te naravno potpunoj nevoljkosti sudskih organa da se bilo koji slučaj riješi.
Kao zakuska za kraj festivala zamišljen je The Yes men fix the world. Radi se o Andy Bichlbaumu i Mike Bonannu koji obučeni u business-mene predstavljaju svijetu neugodnu istinu naftnih lobija i burzovnih špekulacija. Trejler
Festival kao neprofitni projekt Mi2-a i URK-a, 7. put za redom ukazuje na potrebu prava na realizaciju prava. A koji je bolji način od širenja medijskog prostora takvim filmovima i raspravama, u vrijeme kad se u ime krize potpuno zanemaruju i elementarne želje razumnog i nerazumnoga čovjeka.