BADLY DRAWN BOY: The Hour Of Bewilderbeast (Nerve / XL recordings, 2000)
Sjajan album koji je oduševio jednostavnošću izbacio je Damon Gougha u prvi plan vodeće britanske pop scene. Premda je početkom novog milenija otrcani naziv brit pop počeo gubiti svoj prvobitni smisao sveopćom poplavom mnogih privjesaka - izvođača, ovaj termin je neminovan za ovaj album jer se na njemu jasno uočavaju sve mnogobrojne karakteristike mnogih njegovih protagonista od Blur, World Party i The Boo Radleys do Lighting Seeds, Mercury Rev i Belle And Sebastian.
Pa ipak, ovaj je album poseban zbog svoje specifične pop jednostavnosti kojima su prošarane brojne melodije, atmosfere, te klavirske i gitarske minijature u petnaestak iznad prosječnih glazbeno - lirskih bravurija. Briljantne kompozicije "The shining" sa zvukovima violončela, "Magic in the air" u izuzetno uspavanoj atmosferi, te "Pissing in the wind", prilično pomaknuti country i odličan singl "Disillusion" s bajkovitom melodijom klavijatura su znakovito naznačile sav potencijal koji je prethodnih godina obilato promoviran singlovima u čuvenim John Peel sessionima koji su Damonu pomogli da izađe iz margine na svijetlo britanske scene za što je dobio priznanje najboljeg novog britanskog pop izvođača.