home > mjuzik > Alles Wieder Offen

kontakt | search |

EINSTURZENDE NEUBAUTEN: Alles Wieder Offen (Potomak/ Independent, 2007)

Naslovljen slikovito kao "sve je ponovno otvoreno" Neubauteni kao da žele dati do znanja da najava sjajne forme na prethodnom albumu "Perpetuum Mobile" nije bila slučajna.

Međutim, kako god da se Blixa trudio u protekle 3-4 sezone da ponovno uspostavi pravi kreativni odnos u sastavu kojeg je gotovo zapustio radeći sa The Bad Seeds, osim vrlo dobrog "Perpetuum Mobile" albuma, čitava serija individualnih radova ostatka sastava, kao i deseci (nepotrebnih) albuma objavljenih u vremenu od tada do danas ostavili su veoma duboku kreativnu rupu u njihovom radu. Izgleda da su se i heroji umorili, te su ovaj puta podarili daleko manje uzbuđenja nego li se to dalo naslutiti. Ponavljaju se sve one stare, sada se slobodno može reći boljke koje su bile očite kroz prethodnih 10-15 godina. Tek poneki solidniji pogodak (poput uvodne noise minimalističke "Die wellen", vrlo dobre plesne industrial skladbe "Let's do it a dada" ili nekih simfonijskih dosjetki u industrial-pop komadu "Von wegen"), dok je ostatak albuma gotovo nevjerojatni povratak u retro stil. To se vrlo dobro primjeti kod naslovne "Alles wieder offen" koja djeluje kao dio nekih naprednijih electro-pop izvođača iz '80-tih s neobjašnjivim zvukom klavijatura koji neodoljivo podsjeća na drugi-treći album Depeche Mode, zatim ambijentalna "Unvollstandigkeit" koja prelama mnoge zvukove Brian Enovih eksperimentalnih ambijentalnih radova iz '70-tih i ranih '80-tih, ali i niz odavno urađene buke samih Neubautena iz '80-tih. Skladba "Nagorny Karabach" je neobično fini, staloženi i umjereni ambijentalni pop, plesna "Weil Weil Weil" je blijedunjavi podsjetnik na nekadašnju razarujuću industrial-rock snagu Neubautena koja se ovdje pretvara u kompjuterske tehnološke dosjetke, "Ich hatte ein wort" je umjereno lagani gitarski minimalistički retro gothic rock-pop omeđen jednostavnim melodijama, dok završna "Ich warte" donosi neuobičajeni akustični zvuk sa završnim industrial udarcima koji je vjerojatno godinama bio pohranjen u Blixinim radovima kada je surađivao s Nick Caveom. Sve skupa ništa novo niti drugačije kao što se (možda) moglo naslutiti nakon vrlo dobrog "Perpetuum Mobile" albuma. Jedino što donekle ublažava vrlo blijedu sliku albuma su kontinuirane dogradnje kompozicija s gudačima, razlivenim efektima klavijatura i ponekim izletom u kratkotrajni eksperiment koji traje tek po nekoliko sekunda.

Limitirano izdanje albuma pod nazivom "Alles Wieder Offen - Supporter Edition" donosi DVD sa čitavim albumom gdje su još kao bonus naslovi dodane skladbe "Wenn dann", "Venuskolonie" i "Blue ice".

ocjena albuma [1-10]: 7

horvi // 13/12/2007

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Bovoso / Brume split tape

BOVOSO / BRUME: Bovoso / Brume split tape (2022)

| 02/05/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: Romanticismo Oltranzista

AIT!: Romanticismo Oltranzista (2007)

| 01/05/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: Moon's Milk (In Four Phases), reissue

COIL: Moon's Milk (In Four Phases), reissue (2024)

| 30/04/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


cover: It All Comes Down To This

A CERTAIN RATIO: It All Comes Down To This (2024)

| 29/04/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Mummies and Madmen Grow Dark In The Sun

MUMMIES AND MADMEN: Mummies and Madmen Grow Dark In The Sun (2024)

| 28/04/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


> chek us aut!
> diskografija
cover: Alles Wieder Offen
  • Kollaps (1981)
  • Zeichnungen des Patienten (1983)
  • Halber Mensch (1985)
  • Funf Auf der Nach Oben Offenen Richterskala (1987)
  • Haus der Luge (1989)
  • Tabula Rasa (1993)
  • Ende Neu (1996)
  • Silence Is Sexy (2000)
  • Perpetuum Mobile (2004)
  • Alles Wieder Offen (2007)

> linkz
> rilejted? [@ terapija.net]
> last [10] @ terapija.net

well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*