home > mjuzik > Sine Waves

kontakt | search |

SHOOT ME WENDY: Sine Waves (Geenger Records, 2013)

[ Shoot Me Wendy ]

Shoot Me Wendy

Kao soundtrack za one horor komedije kad veseli studenti odlaze na ljetnju pauzu daleko izvan grada, a tamo ih već čeka nekakav bolesni manijak, koji ih potom ubija jednog po jednog. U svom prvijencu ovaj zagrebački kvartet nam u trinaest kratkih, brzih i intenzivnih pjesama prezentira svoju inačicu power-pop-punka, brutalno melodično i od početka do kraja ritmično. Album koji bi bez ikakvih problema našao svoj put do kampus-radio postaja američkih koledža. Pri tome su posramljujuće precizno provukli sve registre ovog podžanra. Zabavne melodije, tekstovi o vezama i postadolescentski stavovi o životu i u tom razdoblju bitnim temama. No, koliko god se ovaj koncept činio takvim kakav jest, Shoot Me Wendy je stasao i sposoban bend, uvjerljiv u svom naumu i muzički na razini zadatka. Tome je zaslužan i Mirnin vrlo raspoloženi i u svojoj nestašnoj arogantnosti opušteni vokal. Iako bi se možda očekivalo drukčije, na debitantskom "Sine Waves" prevladavaju žešći zvukovi gitarske distorzije, koji svoj vrhunac imaju u "Giving You Up", "I Stole From You" i "Going Down". To su trenuci kada ovi Zagrepčani zvuče kao kakav punokrvni female-fronted noise rock bend, a ljubitelji silovitih riffova zadovoljno trljaju ruke. Shoot Me Wendy se sasvim sigurno ne kreću po sunčanoj strani power pop/punka, već zasukuju rukave i idu dolje, igraju prljavo i pri tome se vraški dobro zabavljaju. A to je ono što i slušatelj dobiva za čuti. Njihov album u kompletu zvuči energično, zanimljivo i u svojoj jednostavnosti odlično. Što i nije mala stvar, ima li se u obziru da je u ovom stilskom pravcu sve već manje-više rečeno. Naravno da se tu ne mogu zaobići i neki klasični obrasci kao što su direktni i jednoobrazni brojevi "Bad Twin", "Can't Stand" ili "3 AM", ali i tada to zvuči svježe i zrači čistom i neopterećenom energijom. Nakon ovih dugih i turobnih zimskih mjeseci to svakako ima svoju čar. Pjesme s pretežno jednostavnim strukturama, dolično producirano, s pristupačnim tekstovima i za glasno slušanje. U međuvremenu je toliko toga pop/punka protutnjalo kroz zvučnike i razne playere diljem svijeta, da se čak ponovo mirne duše i znatiželjno može poslušati ove Zagrepčane. Oni se sigurno nisu nakanili izmišljati toplu vodu, ali su iz svega toga izvukli ono najbolje - zvučeći zanimljivo i suvereno.

ocjena albuma [1-10]: 8

z. marković // 13/03/2013

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Maori i crni Gonzales

ATHEIST RAP: Maori i crni Gonzales (2024)

| 09/12/2024 | pedja |

>> opširnije


cover: Stranci, EP

SCARLET NOTES: Stranci, EP (2024)

| 06/12/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Gateway to Oblivion

GLIS: Gateway to Oblivion (2024)

| 05/12/2024 | horvi |

>> opširnije


cover: Semi-final Hour of the Flood / Drunk Love Music / Zamka

ON TOUR / GLIB / BAOBAB: Semi-final Hour of the Flood / Drunk Love Music / Zamka (2024)

| 05/12/2024 | pedja |

>> opširnije


cover: Emanations of Forgotten Past

LABOUS an ANKOU: Emanations of Forgotten Past (2024)

| 03/12/2024 | edo žuđelović |

>> opširnije


> chek us aut!
> diskografija
> linkz
> rilejted? [@ terapija.net]
> last [10] @ terapija.net

well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*