home > mjuzik > Temple

kontakt | search |

AERIS: Temple (Ex-Tension, 2013)

Dosta vam je post-rock/metal shema? Dugačkih repeticija koje nikako da završe sa svim onim dugotrajnim krešendima razvučenih katkad i na pola sata? Monotonije žanra koji nikako da umre mada stalno funkcionira kao da je izdisaju?

E, pa onda su ovi Francuzi upravo nešto za vas koji još uvijek gajite simpatije prema datiranim 'post' smjernicama...

Njihova biografija je podugačka budući da je riječ o stanovitoj underground supergrupi okupljenoj 2004. u Nantesu koju čine gitaristi Manuel Adnot (Sidony Box) i Louis Godart (A Prison Called Earth), basist Emerson Paris (ex-Lemurya), bubnjar Boris Louvet (Le Dead Projet) i konceptualni ilustrator Clemence Bourdaud (Chakipu). Oni su detaljno raščlanili problem 'post' terminologije i udahnuli joj relativno kraće i vrlo prihvatljive strukture profinjenom instrumentalizacijom (nema vokala) u spoju s progressive aranžmanima koji stilski variraju kroz nekoliko vitalnih žanrovskih referenci.
[ Aries live ]

Aries live

Prvi dio nazvan "Flame" nose tri teme: "Fire theme" je obavijena metal sintaksama s blagom dozom metalcorea i središnjim atmosferično-ambijentalnim psihodelicima koji se pretvaraju u dozu djenta; "Hidden sun" zagovara disonantne eksperimentalije i mračan dekor koji uključuje doom/black reference, a kratka "Rising light" naglašenu melodičnost, tremola i kompleksan instrumentalistički tretman.

Drugi dio "Richard - Horizon - Robot" nose ove 3 relativno kraće skladbe od po 3 minute svaka drastično izmjenjujući stilske i žanrovske smjernice od tehnical-metala i jazza, ambijentalne moderne klasične glazbe minimalističkog karaktera ("Horizon") do amplificiranog jazz-rocka s visoko postavljenim instrumentalnim kriterijima.

Posljednja "Captain blood" priziva u sjećanje mnoge velikane progressive-rocka 70-ih s osnovnim umijećem mahnitog soliranja unedogled s vrlo zapetljanim tehničkim karakteristikama i aranžmanskim 'up and down' tenzijama.

Kroz svih ovih nešto manje od pola sata provlače se karakteristike post-rock/metal funkcija samo za razliku od svih onih znanih segmenata, ovi Francuzi su vješto i domišljato utkali metal/jazz/rock virtuoznost koju manje-više velika većina post-aša nema sugerirajući minimalističke mantre kojima zataškavaju instrumentalističku i kreativnu ograničenost. Ovaj svirački četverac sa petim članom ilustratorom pozabavio se fikcijskim temama koje pomalu vuku i na SF priče, pa ako netko tu prepozna i neku poveznicu sa istoimenim likom Aeris iz japanske video igre znane kao "Final Fantasy" po kojoj je snimljen i serijal animiranih 3D filmova, neće mnogo pogrešiti.

Naslovi: 1.Flame - Fire theme, 2.Flame - Hidden sun, 3.Flame - Rising light, 4.Richard, 5.Horizon, 6.Robot, 7.Captain blood

ocjena albuma [1-10]: 8

horvi // 17/09/2013

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Filip Fantoni

FILIP FANTONI: Filip Fantoni (2019)

| 12/11/2019 | horvi |

>> opširnije


cover: Upper Structures

PAVLE MILJENOVIĆ: Upper Structures (2019)

| 07/11/2019 | jura |

>> opširnije


cover: Twin Cities / Plava laguna / References, Reflections: Revelations

TREES OF MAINE / CONSECRATION / (THE) LESSER MEN: Twin Cities / Plava laguna / References, Reflections: Revelations (2019)

| 31/10/2019 | pedja |

>> opširnije


cover: Leaving Meaning

SWANS: Leaving Meaning (2019)

| 25/10/2019 | horvi |

>> opširnije


cover: Iz kapetanovog dnevnika

CHUI: Iz kapetanovog dnevnika (2019)

| 21/10/2019 | horvi |

>> opširnije



well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*