home > mjuzik > Blood In, Blood Out

kontakt | search |

EXODUS: Blood In, Blood Out (Nuclear Blast, 2014)

Pređimo odmah na stvar. Album su prilično dugo najavljivali, te ga snimali tokom proljeća 2014. na lokacijama dvaju studija u Kaliforniji i praktički kad je već sve bilo gotovo iz samo njima poznatih razloga otpustili su dosadašnjeg frontmena, zdepastog i ćelavog Rob Dukesa, uklonili sve njegove vokale i u zadnji mah pozvali Steve 'Zetro' Souzu koji je svojevoljno napustio bend 2004. zbog osobnih i poslovnih razloga. I šta sad? Evidentno je da su pjesme bile pisane za Dukesa koji se mjesecima, pa čak i godinu dana ranije hvalio na sav glas kako su pjesme odlične, brze i žestoke. Odradio je simpatičan debeljko svoju rolu u proteklih skoro deset godina i naprasno dobio pedalu ni kriv ni dužan. Bio je neodoljiv: kad su 12.XII 2011. nastupali u sklopu Thrash Fest Classics u Boogaloo, snimio sam onaj urnebesni moshpit i stage diving koji je toliko zaludio mojeg klinca da se čitav dan bacao s kauča i valjao po podu trčeći uokrug neprestano vrišteći i udarajući plastičnim flašama. Kasnije mu je to postala omiljena sobna zabava...
[ Exodus ]

Exodus

Kako god, nesretno izbačenog Dukesa nema i gro fanova može uistinu žaliti zbog toga, ali odluka jezgre originalnih starosjedioca Tom Huntinga (bubnjevi) i Gary Holta (gitara), pa dobro i Jack Gibsona (bas) je bez ikakvih ustručavanja nova injekcija za obnovu baze starih obožavatelja. Steve Souza vrišti speed-metalski kao iz pakla u onim najboljim vremenima kada je Exodus podario neke od najtežih thrash albuma uopće ("Pleasure Of The Flesh", 1987, USA no.82 ili "Fabulous Disaster", 1989, USA no.39, UK no.27). Ta je promjena višesmjerna, može se smatrati i vrlo drskom, pa čak i zastrašujućom s obzirom da se automatski dobila abrazivnija atmosfera umnogome nalik na retro. Jako bolestan retro kakvog mogu upriličiti samo vođe koje su Bog i batina u bendu, a Gary Holt je očito nemilosrdan u odlukama.



Izgleda da se tu namjerno rodila izazivačka pjesma "Salt the wound" (sol na ranu) u koju su pozvali još jednog starog ortaka - Kirk Hammetta iz Metallice koji je s Tim Agnellom bio originalni član rane postave snimivši samo 3 prva demo materijala. A toj pjesmi se mogu još dodati dvije - "Collateral damage" i naslovna "Blood in, blood out" što proročanski nagovještavaju ovakav rasplet s izbacivanjem Dukesa. Oli su te pjesme bile priređene za njega ili su nastale tek naknadno, teško je zaključiti, no jasno je ko dan da je sav ostatak kompozicija nastajao u suradnji s njime. Bez obzira koliko se sad kontradiktorno tumačio ovaj neočekivani potez benda, batinjanje koje se nalazi na punih sat vremena učinkoviti je atack. Pjesme imaju kemiju, pune su rafala od uvodne "Black 13 (feat. Dan The Automator)" sa cyber-thrash početkom i klasičnim zapletom, preko brzih nemani "Body harvest", "BTK(feat. Chuck Billy from Testament)", "Numb", sve do završne, gadljivo i perverzno scenirane "Food for the worms".

Tokom cijelog albuma Holt tuče mahnito uplitavajući povremeno i svoj drugi posao koji odrađuje u Slayer, basovi s power elanom šibaju (katkad i pretovare kontemplacijama), a galopi ritmova tutnje do bola kažnjavajući starom školom i metodikom ne dozvoljavajući odumiranje žanra dajući odušak programatskom i znatno sporijom "My last nerve". Čarobna zajednica koja jeste takva kakva jeste i bez Dukesa podarila je izuzetno intrigantan, doduše umnogome klišeiziran album koji ipak znatno odskače od onoga što se moglo očekivati. Veterani se još uvijek dobro drže bez obzira što im druga faza karijere nije niti upola uspješna kao ona do prvog razlaza 1993.: prethodni album "Exhibit B: The Human Condition" (2010) se tek stidljivo pojavio na USA no.114, dok je u Britaniji bio daleko od top ljestvica isto kao i sva izdanja nakon komercijalnog fokusa "Fabulous Disaster" iz 1989. "Blood In, Blood Out" jest sjajan album s kojim se mogu očekivati daleko povoljniji rezultati i valja se nadati da to nisu zadnji trzaji ovog enormno moćnog benda u potrazi za širom reputacijom, odnosno novim životom kojem očito Holt žudi.

Naslovi: 1.Black 13 (feat. Dan The Automator), 2.Blood in, blood out, 3.Collateral damage, 4.Salt the wound (feat. Kirk Hammett from Metallica), 5.Body harvest, 6.BTK (feat. Chuck Billy from Testament), 7.Wrapped in the arms of rage, 8.My last nerve, 9.Numb, 10.Honor killings, 11.Food for the worms

ocjena albuma [1-10]: 8

horvi // 31/10/2014

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Filip Fantoni

FILIP FANTONI: Filip Fantoni (2019)

| 12/11/2019 | horvi |

>> opširnije


cover: Upper Structures

PAVLE MILJENOVIĆ: Upper Structures (2019)

| 07/11/2019 | jura |

>> opširnije


cover: Twin Cities / Plava laguna / References, Reflections: Revelations

TREES OF MAINE / CONSECRATION / (THE) LESSER MEN: Twin Cities / Plava laguna / References, Reflections: Revelations (2019)

| 31/10/2019 | pedja |

>> opširnije


cover: Leaving Meaning

SWANS: Leaving Meaning (2019)

| 25/10/2019 | horvi |

>> opširnije


cover: Iz kapetanovog dnevnika

CHUI: Iz kapetanovog dnevnika (2019)

| 21/10/2019 | horvi |

>> opširnije


> chek us aut!
> diskografija
cover: Blood In, Blood Out
  • Bonded By Blood (1985)
  • Pleasures Of The Flesh (1987)
  • Fabulous Disaster (1989)
  • Impact Is Imminent (1990)
  • Good Friendly Violent Fun, live (1991)
  • Force Of Habit (1992)
  • Another Lesson In Violence, live (1997)
  • Tempo Of The Damned (2004)
  • Live At The DNA 2004, live (2005)
  • Shovel Headed Kill Machine (2005)
  • The Atrocity Exhibition… Exhibit A (2007)
  • Exhibit B: The Human Condition (2010)
  • Blood In, Blood Out (2014)

> linkz
> rilejted? [@ terapija.net]
> last [10] @ terapija.net

well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*